Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Thursday, September 3, 2009

My LifE iS ComplicateD

Masalah kwn x mcm masalah family...kalo kwn bt "taik" dgn kiter, kiter bole bg balik "taik yg same.kalo kawan kiter tuh tikam kiter dr belakang..kiter tikam dpn2 balik..cme bezanyer masalah aku hadapi skarang ialah family problem...ble psl family jer..aku panggil BELIAU 'pops up' in mind aku trus x bole bt keje. jgn kn kate study,mkn pn x lalu. My life is very complicated!!! sampaikan aku pun x sangka yg aku bole hidup dgn happy selama 24 tahun dgn ada nyer KAWAN2.kawan2 jer tempat aku ceta masalah, luah perasaan, n yg penting sekali NANGIS! tuh mmg dh wajib ssb aku nie mmg tembel sket.biasa la Cancer Zodiak- emo, sensitive but loving and caring..hehehe :)..ALLAH always around me when i need help...thanks to ALLAH. cme apa yg aku lalui selama nie, aku x akn sesekali bg generasi aku lalui. perit ble rse suara hati ini x didengari.perit ble suara hati ini x diadili. perit rse hati ini ble diri ini tidak dihormati..24 tahun aku tanggung.semlm jgk la nk meletop. nasib baik dlm class en megat semlm xder org yg perasan.nangis sampai mata bengkak2..hanye tuhan jer yg rse apa yg aku rse...aku doakan semoga BELIAU di beri petunjuk sebelum terlambat.Amin.

1 comment:

Unknown said...

sbr ar nana..
mudah-mudahan allah makbulkn doa kiter...

Post a Comment