Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Sunday, December 13, 2009

FYP...Thanks Dad...

"Aku kalau boleh tak nak lihat lagi tangisan. Sebabnya, aku dah malas nak bersedih. Tapi memang aku tumpang simpati. Aku harap kesabaran sentiasa ada di hati. Insya-Allah, aku akan cuba bantu mana-mana yang boleh. Aku harap tangisan itu adalah kali terakhir".

Source : http://www.esasterawan.net/esasterawan/1.asp?uid=41
Comment : adakah en yusof ckp nie berkaitan dgn FYP aku??? rsenyer kot...








Thanks dad for da camera..my new ixus 200IS for farhana and hafiz use only..hahahaha

2 comments:

saya Su Natasha said...

Farah..Owh..Farah.. jangan menangis.. FYP memang merundung kesedihan but be strong!!
su & ain terpaksa buat all over again. the whole semester punya kerja salah belaka.. sabar dan bersabar... semoga kita menjadi kuat yer farah tak kiralah apa yg FYP cuba jahanamkan.. Oooppss.. ter'curse' pula.. hehe.. be strong girl!!

FarA@NanA@FarhanA said...

mane x nangis su kalo tajuk FYP fara nie standard utk org yg ambik master n Phd jer...huaa!!!!

Post a Comment